Overzicht van de Wedstrijdverslagen

24-09-2019
Categorie:

Afgelopen zaterdag stond de wedstrijd in Tzum op het programma. Van de Grand National, was alleen onze klasse nog niet geheel beslist. Een bijzondere wedstrijd ook, aangezien de Modifieds als enige uit de Grand national aanwezig waren.

09-09-2019
Categorie:

De day after.... Vannacht terug gekomen van een super weekend in Denemarken. Vrijdag vertrokken en toen we op het terrein aan kwamen, hadden we absoluut niet gedacht dat er hier nog een wedstrijd gehouden zou gaan worden. De week voorafgaand was er veel water gevallen, voor zaterdag en zondag waren de voorspellingen gunstiger al werden er wat buien verwacht.

01-09-2019
Categorie:

Gister was het al weer de een na laatste wedstrijd voor de competitie, dit maal in Alphen, waar we goede herinneringen hebben aan vorig jaar, we werden er immers derde op het EK.

23-07-2019
Categorie:

Reden we vorig jaar ook in het Zeeuwse, maar toen in Cadzand, nu mochten we vertrekken naar Aagtekerke. Wel jammer dat 2 Zeeuwse evenementen op 1 dag plaats vinden, lastig ook voor sommige teams aangezien de deelnemers unlimited eerst naar Cadzand moesten en daarna direct door naar Aagtekerke.

14-07-2019
Categorie:

Een paar drukke weken achter de rug om de schade aan de achteras te repareren en de trekker weer topfit te krijgen. Eerst werd er begonnen met de demontage van de achteras om precies de schade te kunnen bekijken. Al snel waren we erachter dat er een tand of meerdere van de pignonas was afgebroken en deze de boel had geruineerd.

Pagina's