Klaar voor Eext

Zondag aan het mailen gegaan met Humpco en Wayne Lognecker. Beiden hadden niet de set tandwielen liggen die wij nodig hadden. Allebei op zoek en een set besteld. Omdat er nog wel eens een pakje vanuit Amerika zoek raakt dit dus maar bij twee kanalen gedaan. Op woensdag kregen we de bevestiging dat er in ieder geval eentje onderweg was. Via Fedex, track and trace konden we precies volgen waar het was of onderweg naar toe was. Gistermorgen met een tussenstop nog in Newark, dan onderweg naar Europe, gister aan het eind van de middag in Parijs, vanmorgen vroeg in Amersfoort en vanmiddag rond 14.00 uur in IJsselmuiden.
Daarna zijn een aantal teamleden de boel gaan afstellen. Dit was rond de klok van zessen klaar. De volgende ploeg, kon na de winst van de oranje leeuwen, de boel verder opbouwen. Om half tien kwam het sein brandmeester.
Om nu maar in deze termen te blijven, hopen we dat de trekker morgen weer gaat als de brandweer. Braziliaans warm zal het waarschijnlijk wel worden in Eext,.... Maar we staan er gelukkig weer en nu weer met het gewenste verzet.
Overigens rijden we met een ander type olie in de achteras. Het was duidelijk aan de oude tandwielen te zien dat deze gewoonweg te heet waren geworden.
Dat we hier voorheen geen last van hebben gehad, komt waarschijnlijk dat de motoren nu met de nieuwe ontstekingen de boel harder en met meer kracht in gang zetten. Vooral bij warm weer, koelt dan de olie in de achteras ook nog eens minder snel af, waardoor met name een finalerun veel slijtage geeft met de verkeerde olie. Wij hopen het probleem hiermee te hebben opgelost. Inmiddels kennen we elk boutje en moertje van en aan de achteras inmiddels uit ons hoofd.
Hopenlijk tot morgen in Eext.

Laat wat van je horen Reactie toevoegen

Comments

  • Toegelaten HTML-tags: <a> <em> <strong> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd> <p> <br> <i> <u>
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.